mumms på skolan idag!

första passet hade vi matte. adam å sainab hjälpte mig! FATTAR NI?! oj oj oj, jag blev förvånad! men fan va rolig den lektionen va !
sen hade vi so. jag kom på att man kunde skriva om Abraham Lincoln. HAHA fan va jag e SMART. Men iaf, jag adam å sainab hade lite små diskutioner eller vad man ska kalla de..
Sen hade vi no. sainab gjorde en wikki som hette pratar! HAHHAH jag dog när jag såg de.. xD carro gissa direkt på att de va sainab. :p
sen hade vi engelska. blev klar med min artikel om abraham lincolns död. JA HAN ÄR MIN IDOL OM NÅGON UNDRAR ! för utan han kanske sainab hade varit slav.. ;)
sen hade vi no igen. då prata vi lite om gud. å på sidan carro va inne på (hon skulle bevisa att inte gud skapat allt) så ser jag å adam en reklam ruta i högra hörnet där de står "Gud finns! vi har bevisen!" HAHAHA , carro tyckte de va lite kul.
asså , denna dagen var super bra! :'DD <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0