John!

Jag och John började i samma klass i 6an. Då fick vi inte någon jätte bra kontakt med varandra.. haha! Men sen i 7an så skulle jag å tilda hem till adam (coffe med).. å bestämde vi att kalle å john också skulle dit. de va typ där allt började. Vi va iaf hos adam å vi skratta otroligt mycket. Sen dess har jag å John börjat umgås. Vi sover över med varandra, har "filmkvällar" med varandra, å vi gör massa andra konstiga saker med varandra. Men john älskar även att irritera mig genom att säga "martina , martina svaaaara dååå.. martiinaaaa!!!!" GUD JOHN! Men man kan inget annat än tycka om honom! Hans humor å skratt är det goaste som finns! Börjar han skratta är de 99% chans att jag också gör de. John är en otroligt bra människa å jag litar verkligen på honom! <3

Kommentarer
Postat av: Robin

hehe

2009-11-03 @ 21:13:19
Postat av: Anonym

:'(

2009-11-03 @ 22:47:33
Postat av: Anonym

:'(

2009-11-03 @ 22:52:47

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0