I'm desperate for you and i'm lost without you.

Jaha ! snabb förklara om kvällen.

Först cyklade jag till Zara så gick vi till församlingshemmet. Där skulle vi få skjuts till stan. Jag å Frida åkte med Tom å hans mamma dit. vi pratade lite bajs. men det va trevligt!! :)
sen i kyrkan sjöng dom typ hela tiden. Men det va la helt okej. Tom la min penna på golvet! hahaha! jag tom frida åsa elmer å daniel hängde inte precis med så mkt. Men det var kul. Jag peta på toms röv med en penna! hhaha!
men roligast va på vägen hem

Tom: martina du är skit kort!
Jag: jag är 1,62!!
Elmer: det va jag i 3an..
jag: HAHAHAHAHAHAHA

*elmer frida å tom snackar om hur kort jag är*

Jag: HAHAHA 3an!!
Elmer: 3-4an iaf, för i 5-6an va jag 1,70
jag: 1,70?!??! :o HAHAHAA

mycket skratt!

sen börja vi snacka om dansen i skolan..
Tom:Frida kan inte dansa. hon snubblade!!
jag: ramla du?! :D
Frida: nej xD
jag: HAHA okej, men fan va jag hade skrattat då!
Tom: frida bara gick runt *visa med händerna*
Frida: DU DÅ! du hade damp!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0