Ich bin so müde.

grym på tyska e jag . (y) hehe :p har prov imorgon, TJA IG! :D IG e min nya bästavän om ni undrar.. :p
har varit mä jojo å eva ett tag. vi spelade kort.. jag kände mig ganska dålig eftersom jag hade otur å fick dåliga kort hela tiden haha! men iaf, nu chattar jag med sainab å bäck.
jag å sainab har lite kul åt en sak hahaha ! SAINAB JAG DÖR , DU FÅR FAN RÄDDA MIG. xD

imorgon är de tisdag. då blir de att träna på lucia .. ni vet barbro klarar inte av att göra ett luciatåg utan mig frida frida å tilda för vi e så sexiga. ;) vi får iaf pengar för de. :D mummmms. <3

heheeheeeeeeeeeeeeee, vet inte vad jag ska skriva, så jag antar att jag ska avsluta nu.. :o
byeeeeeeeeee

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0