Hiss/Diss



Onsdagar - oftast iaf.. orka gå i skolan en timma längre. xD as jobbigt.. + att vi typ alltid har tråkiga lekioner då.. :p men vi övelever, eller hur 8c?!

Tyska - Nu menar jag inte språket.. Utan det vi gör på lektionerna.. Ibland är de skit tråkigt! ibland är de kul.. Men jag känner att jag vill dissa de eftersom jag är trött på våra tyskaglosor.



Sommaren 2009 - Jag saknar den. Det var otroligt kul. Jag & Tilda cyklade till glommen varje dag.. å ja.. hehe! den bästa sommaren i mitt liv, synd att den inte slutade som den började.

saknar den dagen..

Julen - JAG ÄLSKAR JULEN! det har ni fattat.. xD Men jag älskar känslan man har när man vaknar på julmorgonen, eller längtan dagen före. (a)

8c - bästa klassen någonsin. Hatar att tänka på att vi bara har ett och ett halvt år tsm.. + att vi tjejer i klassen klickade direkt!!! våra tjejkvällar <3


Kommentarer
Postat av: Robbii

den sommaren va bäst!! :O



önskar man kunde göra om den (A) <3



och ändra lite :)



älska när vi va med varandra och allt sånt som hända :D <3 tack för den tiden ^^ <33



vi får fortsätta så<3 :)

2009-11-12 @ 19:03:58
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: julia :D

åhhhh, våra tjejkvällar!

så himla kul. vi alla måste ha det snart igen!!! :D <3

2009-11-12 @ 20:14:39
Postat av: Anonym

den bästa okej , ;s

2009-11-13 @ 12:00:29

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0