Hiss/Diss



Droger - hahaha! Sainab sitter alltid å pratar om att hon tycker jag ska hissa de.. Men jag dissar det för de e CPIGT! Vem fan kom på de? Man blir fan helt knäppt utav de.. Undra varför Sainab e som hon e, ;) ..

Regn - Det har regnat skit mycket denna veckan, visst de e sol nu , men .. jag vill inte ha regn , jag vill ha SNÖ . haha! jag är sjuk.. :))

Tyska - Asså Lotta e CP . för MYCKET läxor. uschuschusch . jag vill ha engelska istället men .. ahh.. hehe! TYSKA </3



Sainab - Ni måste erkänna att man inte kan ha tråkigt med henne? Hon slutar aldrig prata, och hon har sån energi! Jag lovar, jag blir glad i hennes närhet. Det roligaste är när hon pratar om Nisse! hahaha!!!

Vinter - Det är så mysigt! Jag vill ha mer vinter, mer jul! Visst, man tröttnar efter ett tag, men myspys i snön e aldrig fel.

Tv & Dator - tänkt på att det är typ det ända man gör på dagarna? Fan va tråkigt man skulle ha utan.. JAG ÄLSKAR MIN TV OCH MIN DATOR . haha!

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

myspys i snön ;) vi alla vet nog va jag tänker på ;) :D

2009-11-21 @ 13:14:08
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: sara

sv: aw tack, du är också söt stumpan :)

2009-11-21 @ 14:40:29
URL: http://sarasofies.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0