har "lektion"

haha, ska ja idrott nu , men jag är inte med för jag har varit sjuk . :)
sen har jag kör och no kvar! härligt är bara förnamnet på det.
just nu chattar jag med coffe å sitter på läktaren med helené . :) MYYS !
men jag vill också ha idrott.. blööö. ._.'

Jag lyssnar på rihanna. rawr! ;)
haha!
men nu orkar jag inte skriva mer..

eller jo.. :D

vet ni vad jag såg nu ?!  driton (6c) har snaggat sig. ballt! känner inte igen honom.. xD
6orna e så söta!!! HAHAHA jag är för cool.
kristina är jordens sötaste lärare, jag älskar henne!!!!!!!!! hahah! ^^
förra passet hade jag matte .
jag å frida hade lektion för några 5or.. gulliga små kllar! det gick bra ! oväntat bra..
eftersom förra gången vi skulle haen lektion för dom va dom inte världens snällaste om man säger så.. xD

nej nu ska jag sluta plåga er och faktiskt ta och läsa andras bloggar för vem fan orkar arbeta !?!?!? haha!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om trenden med "synliga hårspännen"?

2009-11-20 @ 10:58:45
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: earcandy

besök gärna min musikblogg earcandy ;)

2009-11-20 @ 11:04:06
URL: http://earcandy.blogg.se/
Postat av: City

Hej =)



Jag kollade in aftonbladets hemsida & fick syn på en artikel som gjorde mig väldigt upprörd. Du kan kolla in det på min blogg, lämna gärna en kommentar.



Tack, kram / City

2009-11-20 @ 11:28:28
URL: http://gatc.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0