Grattis Karl , <3

15 år nu broder! kommer ihåg när vi va små och du och emil sprang runt nakna.
Jag och Jojo tyckte ni va äckliga. Syskonkärlek.
Jag vet att jag slår dig ofta, men du är irriterande. men jag tycker om dig karl.
du är en av dom snällaste som finns.
kommer ihåg när jojo fyllde 15.. du å jag sov i samma säng och pratade kärlek.
2 september 2008.
Det var mysigt. Mycket skratt.
Du var nog den ända som fick veta vem jag gillade då..
Eller när du skada handleden och ingen annan än jag trodde på dig.
Jag såg att du fick ont, för samma sak har hänt mig. Man tror inte det ska göra så ont..
Men smärtan e otroligt jobbig.
Men det jag ville säga var, grattis på 15års-dagen karl johansson.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta


Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0