fridisen&jag

skulle kolla vad jag hade spelat in på denna datorn, å gissa vad jag hitta?! 1000 videon på mig å frida från april tills typ september.. HAHAH asså shit!
det finns videon där vi sjunger "stay the night", "i don't need a man", "lova is my drug", och såklart 100 tabbar på "DO YOU LIKE WAFFLES" helt klart roligast av dom! hhahaha , skratta som fan när jag såg dom!
å det fanns även en video från när Timmy höll på att mörda mig ;) HAHAH! jag dog på riktigt. xDD

fan va roligt vi hade.. det fanns en video från när jag börjar spela in för frida fixa håret på toan så jag tänkte att hon skulle komma å jag skulle tjuvfilma henne, hahah omg! å så skriker hon TINA!! toffsen ramla i toan!! å så går jag dit å ramlar ner på golvet av skratt så skriker HUR LYCKAS MAN?! hahah ! frida kommer du ihåg de? du hade precis fått ditt blonda löshår då, å de va lockigt. (a) hehehe , så sööt !

skit kul att se faktiskt! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0