ett måste xD

1. Namn - Martina / tina
2. Syskon - 4 n00bs 8D

3. Ålder - 14 :'DDD
4. Född - 1995
5. Ögonfärg - blå,grön,gul , SLÅ DEDU !
6. Längd - 160 något :o
7. Skostorlek - 37-38
8. Höger eller vänsterhänt - Höger!
9. Stjärntecken - vädur
10. Hårfärg - brunett typ :s

DAGENS...

1. Låt -
WHERE ARE YOU CHRISTMAS ?! 8D
2. Saknad - Hmm.. DIN MAMMA! nej skoja bara.. frida! :(((
3. Kläder -
byxor, tröja, en annan tröja, bh, trosor , sockar.. shiiiiiiiit
4. Smink - maskaaaaaaaaaaaaaara <3 och ögonskugga xD
5. Mat -
mat är något man äter. det man äter ska vara inom tallriksmodellen annars slutar man som sainab.
6. Köp - inget, men jag och frida har blivit ett par ;)
7. Göra sen -snacka mä john å sainoob (som nu) å göra tyskabajskorvskitäckligläxa.
8. Godis - inget!
9. Pinsammaste - jag är inte pinsam?! :S:S:S:S

BRUKAR DU...

1. Sova -
aa, men för lite >_<
2. Ta medicin du inte brukar ta: Nej .
5. Dricka - mjölk, vatten, cola XD
6. Skada dig - händer :o SHIT! HÄNDER HAR MAN PÅ ARMARNA!
7. Klä dig i svart - i´m a emokid.
8. Hata folk - asså hata är för komplicerat. om de nu stavas så.. :o
9. Lita på folk - asså, vad fan är folk?! det heter MÄNNISKOR förfan >_<
10. Skada dig med flit - nej jag är född klantig så de behövs inte
11. Drömma mardörmmar - nej dom är verkliga.. john å kalle går faktiskt i min klass.
12. Gå i skolan - Ja, men vackraste människorna i världen, 8c <3333

13. gå till kyrkan - varje söndag förfan!

NÄR...

1. Åt du senast -
innan , å varför skulle ni bry er om de?? xD
2. När läste du en bok senast? - Igåååååår
3. Köpte du något - eehh .. hmm.. jag .. vet faktisk inte :o
4. Sjöng du senast - NUUU
5. Klagade du senast - jag klaga?! pff, ALDRIG! :D
6. Klantade du dig senast - ingen kommentar..

HAR DU...

1. För många vänner -
ofta man kan ha för många?!
2. Förföljelsemani - å vad fan betyder de?!
3. Någon annan psykisk sjukdom - sainabs röst ekar i mitt huvud
4. Skadat någon -
hmm.. :o
5. Färgat håret - 1000000000000000 gånger. tro mig, jag har haft alla färger
6. Några piercnings - naveln&näsan+öronen
7. Några tatueringar - vill faktiskt ha.
8. Egen dator - jafan
9. Gjort bort dig rejält - yesman!

ÄR DU...

1. Snäll -
jag är ju inte elak! :s
2. Snygg - SNYGGGGGGGGGGAST
3. Söt - söt :o ..
4. Lång - ingen kommentar... (oscar är längre än mig *emo*)
5. Kort - pff, fan heller!
6. Klantig - näeeeee....
7. Tönt - nej jag är inte sainab.. :s konstig fråga


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0