blablablaa

GÖR TESTET!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? vem vet ;)
Har du någon kille just nu? nej , men jag och frida är ett par ;) *frida fattar* HAHA
Har du dumpat någon? aa
Har någon dumpat dej?  yes man! :D
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? aa, jag gillar inte karl peter samir å jimmie påriktigt! ledsen killar! ://
Vem kramade du senast? hmm.. måste tänka här.. alexandra kanske.. :o
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? fuck no !

SKOLA:
Är du duktig i skolan? bättre än dig din noob! :k
Har du bra betyg? världens bästa
Har du fått göra om ett prov någongång? svarar inte på det, men om jag hade svarat hade jag svarat ja... :)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? har jag la.. xD
Sköter du dej i skolan? nej, de e sainabs fel allting!!!!!!!!!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? typ.. ofta. xD
Haft mobilen på lektionstid? aa . :)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nepp :D


FAMILJ

Hur många är ni i din familj? typ 13728049320984
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? aa O_O
Trivs hemma? aa, men emil kunde varit lite mer.. mänsklig.. :s
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? hahaha! jag å jojo tänkte rymma å bo i en buske när vi va små.. fan vilken bra plan!! ska göra de fan! :D
Har skrikit och slagit din mamma?  skrikit xD

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? HAHAA, emil varje dag typ.. xD men inte idag!! :o:o
Du älskar din familj oavsett vad som händer? jajajajajajaja<333333 xD

 

VÄNNER:
Du har vänner? nej jag e emo! vad fan tror du?! klart jag har vänner.
Du brukar vara med? frida för det mesta , bara för hon e bäst :) <3
Vem/vilka var du med sist? hmm.. gissa 3 gånger ? :p det är svårt på riktigt
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ja????? kolla bara på sainab! :S hahaha <3
Är det okej att ha kill-kompisar? jaaa ! :D
Har du pussat någon av dina kompisar? jaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? aa zara för hon tkr jag e för oseriös :((
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? kanske de kanske

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?  typ.. orkar inte alltid xD
Putar med läpparna på kort? OFC! I'M A FJJOORTIIZZZ
Använder du foundation på läpparna? nepp :)
Super dej packad varje helg? nejj verkligen inte :s
Du har kysst en kille? ja haha
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? sa ju att jag va fjortis
Ditt hår e knallblont?  nej, frida e den blonda av oss :))  PÅ ALLA SÄTT!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?  aa XD
När drack du alkohol senast? typ lite igår.. :s
Vem bjöd dej på alkohol? en kossa
Vad var det för sorts alkohol? - bryr du dig?! :D det gör iaf inte jag

 

 

 

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? bara om de e sainab:)
Vill du bli kriminell?  aa, sainabs medhjälpare eller vad de heter
Vad är inte okej med att vara kriminell? ALLT ?!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? aa , gjorde de i fredags efter skolan du vet...
Har du suttit i fängelset? 432708932 gånger!
vill du hamna i fängelset? nej, det är bara vatten , bröd å randiga kläder där :s

 

 

 


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? typ xD
När grät du senast? när jag kolla på film innan ;)
Du har gråtit över en kille? ja
Vem bråkade du senast med? gissa? ._.'
Du har blivit våldtagen? aa, kalle i fredags , SHIT!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0