bäst idag.

jag å frida snackar mä 2 killar på skype.

Jag: Vem är axel ? xD *en av dom vi snackar mä*
Punkan: min pojkvän
Frida: seriöst?
Punkan: nej ? :o
Jag: du kan inte säga sånt till frida hon tror på allt!
Punkan: är hon så dum i jhuvudet på riktigt eller låssas hon bara?
Jag: hon är så dum i huvudet..

AHAHAHA .

å denna

Punkan: *sitter å gör konstiga ljud*
Jag: vad fan gör du ? xD
Punkan: pillar mig i naveln å äter navelludd
Jag: ååh!!
Punkan: menar du att jag är äcklig när jag gör de?
Jag: ja?????
Punkan: uuh! axel var är duu?!?!?!?

HAHAHAHAHA nu sjunger dom.
så jävla goa..
värsta dialekten också.. xD

Axel: nu sitter jag på toaletten.
punkan: sitter du också på toaletten

HAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖR

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0