äntligen hemma!

Igår åkte jag å frida till mr benson. Det började med att vi såg sagan om de två tornen. Eller.. vi såg faktiskt halva.. xD Sen spela vi lite.. Sen kom Kalle också ! :D så såg vi klart två tornen å spela ännu mer! 8D John sjung, jag spela bas, frida gitarr å kalle trummor. Vi va ute lite också.. Vi gick förbi familjen bäcks hus, å förbi barreflodshus , å gick vid stranden å sen tbx... xD haha! sen satte vi på narnia å frida åkte hem.. :( sen när vi vakna såg vi på MTV , åt mackor & gjorde INGENTING ! Sen åkte jag till mormor å morfar med mamma å pappa. Där åt vi tårta.. hehe! jag har as ont i magen.. Men när jag va hos mormor å morfar å mormor började tända ljus blev de super mysigt! Som när man va liten å firade jul där.. otroligt härlig känsla! snart ska jag bada, sen äta å sen ska jag se på min broders innebandy match! puss på de ! hejdå <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0