skolaaa ..

Sitter i skolan nu. :p
min E knapp sitter löst å ramlar av typ hela tiden. >.< Ska lämna in den typ.. :p
iaf.. halva klassen har precis haft idrott å jag kollade på.. xD
hehe.. xD
sen har vi tyska. sen vet jag fan inte vad vi har ... men snart ska jag fråga martin om han kan fixa min knapp.. >.<
hehe! xD
efter skolan ska jag va med fridorna å tilda? :)
Sen ikväll e de nått med kören!!!!

Jimmie Söderhäll..
Varje gång jag ser dig le.. jag känner mig så glad då.
Jag vill vara med dig föralltid.
å varje gång du sover hos mig elr jag hos dig.. så vill jag aldrig att du ska sluta hålla om mig.
Vet du hur fin du e?! Hur jävla underbar du e?! å hur jävla mkt jag älskar dig?!
Det finns inte ord till hur mkt.
Jag älskar dig jimmie.
jag älskar dig så otroligt mkt. Du e mitt liv.
Jag vet att jag e en riktig idiot ibland, elr riktigt ofta..
Men jag hoppas du kan förlåta mig för allt jag sagt när vi bråkat.
För jag kan inte leva utan dig. <3



Kommentarer
Postat av: JuliaCarlsson

hihi, din dag låter lyckad (y)

du och Jimmie passar så jävla bra ihop :D <3

2009-05-05 @ 15:02:16
URL: http://jujjacarlsson.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0