HEHEHE.

kan berätta om gårdagen! (1 maj)
först åkte jag mamma å frida till stranden. De va ganska skönt att bada. xD
sen åkte vi hem å jag å frida gjorde nån lek. de va faktiskt riktigt kul . :))
sen åkte frida å jag satt hemma. så kom mina systrar å min ena syrras barn, så lekte jag med dom i några timmar.
sen gick jag å min familj till johansson.
vi åt å lite sånt ! :)))))
sen kom jimmie också dit när dom andra spela brännboll . :D
så passa jag å jimmie jasmin. XD
sen stack vi till johansson igen å så sjöng alla karaoke.
de lät inte fint. XDDDDD
men sjukt jävla kul dag! :D

idag (2 maj)
passar brorsans hund.
sen kommer mina systrar å min ena syrras barn å äter här.
å jimmie ska sova här (?) är inte helt säker. xD
menmen!
dagen blir nog bra! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0