Fallet.

vi åkte i fredags.
först kom albin å jimmie å jag mamma emil jimmie å albin vänta på pappa. sen när han kom packa vi in allt i bilen och åkte. Sjukt jobbigt va de att sitta i bilen i nästan 2 timmar. Sen när vi kom fram, så bädda vi våra sängar. Jag tkr jimmie bädda supeeeer fint. (y) .. sen typ åt vi. tror jag.. elr så ducha vi.. :o ajaa.. sen kolla vi så ska de låta. haha. xD de va la kul . :p sen kolla vi på talang .. xD sen när vi vakna nästa morgon gick jag å lärde jimmie paddla kanot. :))))) sen åt vi pannkakooor! :D jag e bäst asssååååå! :D sen.. kolla vi på tv tror jag.. sen gick vi å åkte ut i båten med emil å albin. dom fiska men fick inget. ^^ sen paddla jag å jimmie kanot igen. :o jag fick panik å vi fasta på stenar under vattnet. XDDDD hehehehe. sen åt vi hamburgare å sedan basta vi. jag va lite seg på att doppa mig.. HAHA kalllltttttt ! :D men kulkul. :) sen gick vi å kolla tv å sen sov vi..
å idag vakna vi dårå... vi kolla på tv, åkte båt, å gick runt lite. :))
mysig helg!
JAG ÄLSKAR DIG JIMMIEEEE

Kommentarer
Postat av: jimmie

prickig pannkaka!!!

2009-05-11 @ 14:55:30

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0