.__.

Jag vet inte hur länge jag klarar det mer. Jag lever fan i en osäker lögn. Jag vet inte vad som e rätt å vad som e fel. de ända jag vet är att jag inte vill ha de såhär. jag vill vara lycklig. Alla bråk tar på känslorna. jag vet det finns många olika känslor, men dessa känslorna var speciella. nu vet jag inte om de finns kvar. jag vet inte om jag älskar eller hatar. ibland stör jag mig på dig. på ditt sätt.. på din stil.. på hela dig. å jag vill att du ska veta att de inte e mitt fel alltid. men det verkar så i din värld. inte förens jag blivit ledsen förstår du att de inte bara e mitt fel. men jag vill inte leva i en lögn. vill vara fri. vill glömma en massa. vill glömma alla dålig stunder . försöka få den härliga varma känslan tbx. Men hur ska jag kunna få det när jag inte ens vet om ifall känslan lever längre? ________________________________________________________________________________________ Idag var de en vanlig tisdag med kör. liseberg imon! hoppas alla haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-12 @ 21:09:29
URL: http://idabom.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0