XD

AVSLUTA MENINGEN
1. Jag har insett att min senaste kyss: var förvirrande.
2. Jag lyssnar på: tildas musik
3. Jag pratar: mycket när jag är glad.
4. Jag älskar/tycker om: när folk för en gångs skull låter bli att fråga mig massa frågor!
5. Min bästa vän(ner) är: tilda&frida
6. Min första riktiga kyss: var för längesen
8. Jag avskyr när folk frågar: hur man mår när dom vet att man inte mår bra
9. Kärlek är: för det mesta bra..
11. Någonstans, tänker någon på: din mamma
12. Jag kommer alltid att: känna mig osäker. O__O
13. Jag är hemligt förälskad i: dig.
14. Sist jag grät var för: att jag inte fattade någonting.
15. Min mobiltelefon är: sämst
16. När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
18. Just nu tänker jag på: en massa olika
19. Bebisar är: sjukt söta!
20. I dag har jag: vaknat!
21. I kväll har jag: gjort något kul? x)
22. I morgon kommer jag: sova hos tilda.
23. Jag vill verkligen: att det ska vara rätt.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0