underbart !

Allt är perfekt.
visste ni de?! :D

ovanligt glad idag. :o
sen drar jag å tilda till olofsbo.
sen får vi se vad vi gör senare, om ni vill träffa oss någonstans, ring , smsa elr nått !

imon tänker jag sova hos tilda för jag vill inte campa ! hahahah . xD
vi drar typ till glommen också . :)
fan va mkt vi e i glommen. 8D

jag tkr att altin e världens sötaste lilla unge, hahaha!!

tilda e beroende av att läsa om sakerna i twilight. :o

jag å tilda sov i tv rummet inatt.
somna halv 4.
halv 7 kom pappa ner innan han åkte till jobbet, å jag va så trött att jag inte tänkte på vad jag sa men jag kommer ihåg detta.
tina: pappa nu kan du inte säga att vi inte har nån fantasi !
pappa: ni är inte kloka .
tina: *somnar om*

hahahhaa. xD

meningslöst sånt här sak. :o

JUSTEEEE

R.I.P Michael Jackson . <3

detta blev ganska långt.  :o

meeeen.. SMSA MED MIG IDAG! :D

hejdå !

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0