partytime .

Jimmie klagar på att jag aldrig skriver sååååå.. xD

Igår var jag med Frida. Eller först var det skolavslutning. Så jävla sorgligt.
Men sen cykla Frida hit. Kolla lite på tv.
Cykla till henne , åkte med hennes pappa å david till carlsberg. Där köpte vi dricka tills idag.
Sen åkte vi till willys där vi då såg martin å hans bror å jag lura fridas pappa å david att martin va fridas pojkvän.
HAHAHAHA fan vilket damp hon fick!
Sen åkte vi hem till mig å lämna alla saker.
Stack till henne hämta pengar å sånt .
sen till mig å väntade på pappa .
Sen stack vi å åt pizza.
sen stack vi till jimmmie å kolla på film. HAHAHA !
Sen hem & kolla på talang!

jimmie e inte bäst!

hejdååå!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0