läs om du orkar.

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 2 år äldre .
Vad tycker du om kärlek? braaaa!!
När kramade du någon sist? idag. :D
Saknar du någon speciell person? ja! ._.
Har du svårt för att bli kär? ibland XD
När fick du senast en komplimang? idag typ.. <.<
Har du hånglat med någon av samma kön? inte seriöst!!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja .
Hånglat med nån riktigt ful: nejdååå ..
Hånglat med fler än 50 pers: nej !
Gjort något riktigt dumt? yes!
Gjort något du verkligen ångrar? de menar du inte?!
Varit nykter på nyårsafton? ja? xD
Åkt ambulans? hehe ja .
Gjort nåt olagligt? ja ^^
Blivit polisanmäld? nej xD
Slagit ner någon? min bror , å kompisar på skoj. xD
Skämts över dina föräldrar? jaa!!
Skämts över dig själv? de menar du inte? :o
Sagt jag älskar dig och menat det? ja? ^^
Tar du droger? nej din mamma tar droger!
Dricker du? vatten ? ;)
Vilka kläder sover du i? olika !!
Varit kär? ja, och jag ÄR kär .
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? vet inte. xD
Är du ensam nu? nä
Vill du gifta dig? ska göra de på måndag!
Vill du ha barn? inte nu!!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag, jag å jag !
Såg dig gråta? vet inte. xD
Du delade en cigg med? röker inte.
Du gick på bio med? mins inte
Skällde på dig? hmm .. mamma/pappa? xD

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej :D
Kramat någon? aa :D
Pussat någon? på kinden ;)
Köpt någonting? hmm ..
Sjungit? ja fan xD
Saknat någon? JAAA!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0