läs å njut .

ALLA  TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken.. ?




OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Elin Ulrika Martina Helldal

FÖDD: 1995

BOR:  skogstorp i falkenberg .

SMEKNAMN: TINA

INTRESSEN:  Ridning och musik. <3

SKOLA: Skogstorpsskolan :D

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: ja. ._.

ÅNGRAT NÅGOT:   Japp .

LJUGIT:   ja..

SVIKIT NÅGON:  kanske.

KÄNNT DIG SÄMST:  jorå !

GRÅTIT:  typ .

SKRATTAT:  Ja .

VARIT SJUK:  sjuk i huvudet ?

VARIT UTOMLANDS:  nej.. .___.

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: tror faktiskt inte de.

KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA:  händer .

SKRATTAR DU OFTA: jadå. :)

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:  sjukt deppig men glad.

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN :  upp och ner .

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD:  nej de e TÖNTIGT .

HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: ja 

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: nej. .__.

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:  ja.

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: när jag känner mig lycklig .

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ibland

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  olyckligt .

OM JA, VEM: R....

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:  ...

HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD: 2, men ångrar bara 1 utav de .

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:  japp.

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: aa.

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:  söt .

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:  spela roll . ^^

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: vad har hårfärgen för betydelse ?

FÅR DU MÅNGA KILLAR: de tkt jag INTE .

 

UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: jag vet inte. :o

ÖGON FÄRG:  Grön <3

LÅNGT ELLER KORT HÅR: vet inte . ^^

SNYGG ELLER FUL: FUUUL !

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE:  kan jag inte påstå! ^^

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: ja.

ELLER TVÄRTOM?: nej. .

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ja xD

HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, klippte dom för nån dag sen.

SMINKAR DU DIG: ja !

VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN ?:  de ser ut som om jag ar längre ögonfransar med mascara å sån skit , å jag tkr de e fint. ^^


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0