lalala .

nu har jag duschat å tilda håller på att duscha ? xD
iaf, vi kanske ska till mcdonalds och köpa glass vid elva . :o fan va mysigt. XDDD
sen ska vi se twilight.

imorgon blir de glommen!
men vi har inte riktigt bestämt vilka vi vill va med om jag fatta de tilda sa rätt? xD
hon vill va med robin å tom. (y)
hon tycker att dom e trevligare. xD
ajjjaaa.....

vad ska man skriva.. O_O
jag tycker alla ska vara sociala på : sms , msn & skype !

gud jag har aldrig nått att skriva. 8D

____________________________________________________________________________________


innan sommarlovet är slut ska jag ha
  • badat i en sjö.
  • ridit mer än 1 gång.
  • varit på kräftfestivalen minst en gång.
  • lekt med tilda!
  • fiskat. (vet inte varför)
  • hälsat på min mormor å morfar när jag e i glommen. xD

och massa mer. fan va tråkiiiggtttt ..

men jag har en fråga som jag tkr alla ska svara på, på sms, msn eller skype..

Tycker ni jag ska ha kvar piercingarna i näsan och naveln?

Kommentarer
Postat av: jimmie ^^

ja det tycker jag. du passar i det:)

2009-06-29 @ 01:16:01

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0