hehe .

09-test.
gör det , annars blir din sommar helvete!



OM DIG

Namn -
Martina Helldal .
Bor - Skogstorp? :o
Syskon - 2 bröder 2 systrar . :o
Ålder - 14 !
Född - 1995
Ögonfärg - grön. XD
Längd - 160.. .___.
Sko storlek - 37 .
Höger eller vänsterhänt - Höger :D
Stjärntecken - vädur. :D
Hårfärg - jadu .. :o de e la lite olika.. ganska orange för tillfället (y) xD
Födelseort - Varberg :)

DAGENS.
Låt -
den pianolåten i twilight. :o
Saknad - han.. :$
Kläder - thaita byxor, en t-tröja med en zebra där de står smile at life, och en rasta tröja. xD
Underkläder  -  vanliga? xD
Mat - vi ska snart till donken . (y) xD
Köp  - inget än så länge. xD
Göra sen - Sova på studsmatta med tilda, å kolla film å saker xD
Godis - tuggummi XD
Pinsammaste - inget? <.<

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
de e en sak min mamma gör. :o
Tycker du om godis - ibland. xD
Hur många gånger i veckan äter du godis - vet inte, lite olika . xD
Äter du oftast nyttig mat - vad är nyttigt?
Tycker du att du själv är söt/snygg - nepp ! :D
Du ger mycket komplimanger till andra - helt okej många. :o
Är du nöjd med ditt förnamn - NEJ!
Du tycker att du själv är smart - ja, eller nej. SMARTAST .

Vad är det sämsta hos dig - de finns ingen dåligt med mig vafan! ;)
Vad är det bästa hos dig - om inget är dåligt så e rästen bra. :o
Har du bra självförtroende - nej xD
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - de har minskat . :o
Du tycker om att vara med tjejer/killar - aa . ^^
Känner du dina grannar - typ , jag kan iaf snacka med dom. XD

Vad har du för färg på dina underkläder idag - svart & grön , jag är skön HAHAHA .
Äger du några Björn Borg kalsonger - jag e en tjej! -.-''
Hur många? - din mamma .
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nepp :D
Gillar du skolan - jadå ^^
Har du någon gång skolkat - nej. xD
Spelar du något instrument - nej. :o
Sporter/aktiviteter har du gått i - ridning . <3
Har du några tatueringar - nej, men när jag blir stor ska jag göra en blomma på benet som min syrra. xD
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - olika. :o
Tycker du om djur - nej, älskar .

BRUKAR DU...

Sova -
Ja. :o
Ta mediciner du inte borde ta - Nej .
Röka -  nej för i helvete !
Snusa - USCH FY Å BLÄÄ !
Skada dig - nej . xD
Klä dig i svart - ibland <.<
Lita på folk - hmm.. några få .
Skada dig med flit - hahah njae. xD
Drömma mardrömmar - ibland. xD
Gå i skolan - Ja, men nu e de SOMMARLOV
Gå i kyrkan - Nä. xD
Ljuga - när jag inte vill såra , så ja .
Vilja dö - nej? <.<


HAR DU...
För många vänner -
NEEJ!!!
förföljelsemani - va?
Någon annan psykisk sjukdom? - sjukdom? :o

Skadat någon? - min bror? 8D
Färgat håret - aa XD
Några piercnings - öra, näsa, navel .
Några tatueringar - vill ha.
Egen dator - aa
Gjort bort dig rejält? - vet inte? XD

ÄR DU...
Snäll -
24/7
Snygg - snyggast (y)
Söt - sötast (y)
Kort - 2,5 meter!!!
Klantig - PPPFFFFFF , NEJ?!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0