han .

Gud, vi har typ precis börjat snacka men du e fan någon slags drog ! :o
Jag är typ beroende av dig.
Du e sjukt kul att snacka med, speciellt när du säger pinsamma saker.
Men herre gud , jag gillar dig redan!

Igår sov jag över hos Tilda. Vi sov under ett tak ute i hennes trädgård. :D
Det var hur mysigt som hälst.
Det måste verkligen göras om! underbar natt !

Idag ska jag å tilda åka och kolla på LGMs träning tror jag.
Det blir nog trevligt eftersom vi ska ta kort på allt och alla.
Misstolka inte det där med allt. xD

Hoppas alla får en super bra dag å har haft en bra vecka nu på sommarlovet!


gammal bild!

gammal och söt bild !!

TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR DAGARNA TILDA ! <3

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0