haha de e kul vafan!

Visste du att Hanna är kär i mig,



fast jag är kär i EmilL , Och en dag när fb och jag



var på promenad så försökte jimmies mamma våldta oss båda!



Då ringde jag lelle och han kom direkt.



Igår när jag duschade så ringde pappa på min dörr och



ville att hon och jag skulle leka med bilar,



men jag kunde inte för jag skulle ha sex



med TobbeJ om två minuter.



Förra veckan när jag dammsög mitt rum



så låg casse under min säng och strulade med erica


Nu orkar jag inte berätta mer



för jag och ff ska leka indianer.











Gör såhär;



Ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom,



stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram.. ^^

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0