Sara .

SYSTERTESTET
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

HON
Vad heter hon? - Sara !
Vad var det senaste hon sa till dig? hejdå . xD
Vad brukar hon säga när du kommer hem? hej..
Vem umgås hon mest med? sofie å madde. xD
Har hon någonsin haft en pojkvän? mhm . :p
Har hon en speciell lukt? vet inte. xD
Kan du hennes mobilnummer? nej , å jag tänker inte lära mig . xD
Vad är typiskt henne? festa upp alla pengar så hon får äta hos alla hennes vänner varje dag. :p
Är hon din lillasyster? nejj :o
Är hon din tvillingsyster? NEJ!
Är hon din storasyster? ja, gammal !

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 10
Har ni samma föräldrar? samma mamma.
Brukar ni göra saker tillsammans? inga speciella. ._.
Kan ni prata om allt? hahaha, jag brukar bli arg när hon frågar saker om mitt privatliv. xD
Kan ni skratta åt allt? haha ja. xD
Bor ni i samma hushåll?  nepp ^^
Umgås ni med samma människor? NEJ! men hon gillar mina kompisar, jag gillar hennes!
Är ni oftast sams? jadå :)
Tycker du att ni har en bra relation? helt okej!
Tror du att hon tycker det? aa , hon älskar mig. :)
Samma skola? nej -.-''
Samma musik? ibland xD


DU
Vad var det sista du sa till henne? hejdå xD
Uppskattar du henne? jadå .
Litar du på henne? ibland!
Brukar du sno grejer av henne? skor. xD
Ställer du upp för henne om hon behöver? alltid.
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? självklart?!
Till sist, älskar du henne? mest i världen <3


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0