pappa pappa pappa ..

pappa: vill du ha en nöt ditt nöt? :D
tina: nej . xD
pappa: gillar du inte nötter ditt nöt?
tina: har jag någonsin gjort de? O_O
pappa: men du är ju en nöt! hahahahahaha!
tina: nu tar jag glass -.-''
pappa: ät du gammal sur vanilj!

knäpp , knäppare , knäppast , pappa .

__________________________________________________

Jag saknar Tilda min baby !
jag sitter fan å umgås med pappa istället nu!! fattar ni?!?!?!?! pappa!!!!!!!!

någon gång nu e sommar åker jag iväg från skogstorp i några dagar ! ganska skönt ändå . ^^
ska bo på hotell i helsingborg å sen danmark .
undra om jag överlever .. :p

__________________________________________________

JAG SAKNAR DIG , JAG SAKNAR DITT VACKRA ANSIKTE , JAG SAKNAR DINA LÄPPAR MOT MINA .
varför kan inget vara som det va? :'(

Kommentarer
Postat av: Mystiska mannen

Allt ordnar sig.det lovar jag!. Har jag fel så får du slå mig 27 gånger i huvet^^

2009-07-14 @ 21:51:32

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0