läs HAHA

2009: det ultimata testet, alla måste göra det!

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn:
Elin Ulrika Martina Helldal !
En hemlighet du nu tänker berätta: Jag älskar Robin och Emma är peddo!
Någonting du vill att alla ska veta: Att jag är så mkt bättre och coolare än alla andra! ;)
En vän du älskar: Emma Frida Tilda Jojo Anna m.m
Någonting du vill ändra i världen: massa antar jag? :o
En dag du alltid kommer minnas: Dagen Jongjai paddlade kanot HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHJAHAHA
Någonting du ser fram emot: Nästa gång alla (anna emma jag jojo emil karl jasmin mamma pappa jongjai conny) åker till fallet! :D
En vän som vet mest om dig: Emma , Frida , Tilda
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: kärlek!

ÄRLIGHET
Har du rökt:
nääää
Har du sagt hora till en lärare: HAHAHAHAHHA
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: jag gör de nu!
Tar du droger: japp ! :D
Har du svikit någon: aa emma ._. ;)
Har du tänkt tanken att mörda någon: JAAAAA!! EMMA DIN JÄVEL!! DU E DÖD!

FRAMTID
Vill du ha barn:
nej fyyyyfan! , jag vill ha vuxna  människor! ;)
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: bättre än bra vafan!
Vill du gifta dig, och med vem: Robin ? (a) och emma dårå, men de behöver inte robin få veta . ;)
Finns det någonting du vill göra innan döden: pierca tungan *hjälp* .. och ställa mig mitt i stockholm å skrika JAG ÄR BÄST !
Är det någonting du absolut vill undvika: aa

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar:
japp !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa :)
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: ja!
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: jag å emma har varit tsm i 8 år ;)
Är du singel: nej, robin larsson <3333333333
Vill du vara tillsammans med någon: e de? O_O

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt: va? :o
Har du känt att någon förföljer dig: aa, emma .___.
Har du blivit överfallen någongång: aa, emma .___.
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: emma går öve vägen utan att kolla sig för .. snart dör den människan .
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja!!
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: jag bryr mig inte xD


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig:
mer än lycklig!

Kommentarer
Postat av: tildus *-*

Jag vill oxå ställa mejjh mitt i sthlm och skrika jag e bäst (a) får man hänga me ? ;) XD

2009-07-24 @ 18:23:42

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0