Lalalala xD


ser typ inte ut som jag , menmen . :p å jag har platt hår i verkligheten!!

Emil har sagt till mig i ett halvår att skaffa wow. Tycker ni att jag ska göra de? x)
Det ser faktiskt ganska kul ut när alla spelar .. ^^
Så tror faktiskt att jag ska skaffa de , men jag tänker INTE bli nörd. :)

Idag tror jag att jag ska vara hemma å tråka hela dagen.
På lördag blir de kräftfestivalen igen.
Det kommer bli trevligt får man la hoppas. ^^

Nu ska jag göra en sån här tråkig sag. -.-''

Humör idag: Depp, trött , men lite småglad också .
Kläder idag: mjukiskläder. xD
Mat idag: vi ska äta pizza sen. ._.'
dagens sötnos: min katt . ^^
dagens saknad: samma saknad som alla andra dagar.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0