Kärlek.

Ibland är kärlek det finaste man har, och ibland vill man bara att de ska försvinna. Det som är bra med kärlek är la att man är lycklig, har en kille/tjej som verkligen tycker om en . de dåliga är att ibland gillar ena personen en å den andra inte . Varför finns de dåliga saker? ._. Ibland går jag runt å säger "jag hatar kärlek".. men jag älskar kärlek , när de faktiskt fungerar. Jag har varit med om både bra å dålig kärlek.. å när de e bra kärlek vill man aldrig att den ska ta slut. Man vill ha den där alltid! Men när de e dålig kärlek vill man bara få bort känslan. Just nu , så vet jag inte vad jag ska göra . Jag tänker faktiskt inte göra någonting. För vem vet , det kanske slutar bra?

Jag älskar dig, och kommer fortsätta göra de till dagen jag dör!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0