Johanna.



SYSTERTESTET
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

HON
Vad heter hon? - Johanna .
Vad var det senaste hon sa till dig? hejdå ha de bra i helsingborg !
Vad brukar hon säga när du kommer hem? hallå . xD
Vem umgås hon mest med? massa olika. xD
Har hon någonsin haft en pojkvän? ja, å hon har en sambo nu å dom ska snart få sitt 3dje barn . xD
Har hon en speciell lukt? vet inte
Kan du hennes mobilnummer? nej ^^
Vad är typiskt henne? att vara lat å tvinga mig göra allt.. -.-''
Är hon din lillasyster? nej!
Är hon din tvillingsyster? nepp!
Är hon din storasyster? japp . :p

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 15
Har ni samma föräldrar? samma mamma
Brukar ni göra saker tillsammans? går la i stan med henne ibland. XD
Kan ni prata om allt? njae..
Kan ni skratta åt allt? tror jag la ^^
Bor ni i samma hushåll?  nepp
Umgås ni med samma människor? nej :p
Är ni oftast sams? aa ^^
Tycker du att ni har en bra relation? aa :))
Tror du att hon tycker det? jorå
Samma skola? nej hon e gammal .
Samma musik? ibland


DU
Vad var det sista du sa till henne? de ska jag hejdå! :D
Uppskattar du henne? ja.. hon har gjort mig till den jag e ! :D
Litar du på henne? hmm.. ibland
Brukar du sno grejer av henne? haha nej. xD
Ställer du upp för henne om hon behöver? självklart!
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? JA?!
Till sist, älskar du henne? mest i hela världen! <3


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0