he-he! :D

20 saker ni kanske inte visste om mig...

Jag har insett att min senaste kyss:
världens bästa :D
Jag pratar: med frida just nu ;) 
Jag avskyr när folk: snackar skit
Min bästa vän är: fb , ff , tilda <3
Min första vän heter: Jojo elr linnea xD
Kärlek är: underbar när den fungerar .
När jag borstar tänderna: Så står jag framför spegeln XD
När jag lagar mat: Är det äckligt XD
Jag tänder på: fridas röv!

Jag är rädd för: Vara ensam & mörker typ !
Den värsta känslan är: blå sårad kanske.
Den bästa känslan är: lycka!
Jag är bäst på: allt ?! :o
Jag är sämst på: inget ? ;) 8D
Om jag va ett djur skulle jag vara:  kissekatt ! HAHAH
Min mobiltelefon är: på lagning . ._.'
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag mobilen elr somnar om. xD
Just nu tänker jag på att: åska..
Bebisar är: det sötaste som finns!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0