haha xD

Ibland önskar jag att jag vore Bex , även fast han var otrogen mot Coffe med Emil Lindelöf

Precis innan jag somnar tänker jag på och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Felix bodin har ingen smak i konst och Hanna Nilsson skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.

Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Jimmie men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Johan och Josse hade rånat mig på 46 kronor.

När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Linus har sex med Natta under min säng.

När OlleB flirtade med mig även fast han var ihop med Becka  hade vi sex, men då rådumpa jag honom dagen efter och berättade för Tilda att jag blivit våldtagen.

Nu ska jag dissa Robin och träffa TomB för att snacka skit om Zara


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!!! bliev du våldtagen :O XD

2009-07-09 @ 10:17:02

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0