Emil Helldal .

ibland hatar jag dig mer än något annat i hela världen.
Önskar att du aldrig föddes, och massa sånt.
Men ibland är du fan bäst. xD
Din udda humor , när du skrattar åt fula människor får mig att också skratta.
Jag blir alltid lika förvånad när du kommer hem från skolan å säger "tina , jag köpte tuggummin till dig" . :p
Men de e snällt .
Att sitta och titta på film med dig är verkligen super kul ibland !
Men vi har ganska olik filmsmak ibland.
Du gillar skräckfilmer å jag komedier. men vi kommer överens ändå . ^^
ibland kan du å jag gå ihop mot mamma och pappa för att få som vi vill . bortskämda !
men utan dig , så hade jag varit ensam nästan varje dag. xD
För våra andra syskon e gamla. dom har egna hus / lägenheter .
Förlåt för att jag behandlar dig som ett äckel nästan alltid .

vet verkligen inte varför jag skrev texten.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0