biiiiaatch !

Dagen börja med att man vaknade vid .. 11 ? ^^
Gick upp , läste lite å åt , KANSKE.. <.<
sen åkte jag FRIVILLIGT till oscar !
tina: pappa kör mig till oscar. xD
pappa: oscar ?!
tina: ja oscar :p
pappa: din kusin?!
tina: ja? XD
pappa: OSCAR?! :o
HHAHAHAHAHAHAHAHA. xD
sen kom jag då till oscar. sen kom coffe.
då kom dom på att dom skulle hämta fifa hos coffe, så jag va ensam hemma hos oscar.. jag typ.. satt vid datorn.. :s
sen kom dom igen , å vi bakade kladdkaka.
SJUKT JÄVLA GOD. XD
sen kom adam . dom spelade fifa, sen gick vi å köpte tuggummmiiii!! :D
sen .. gick vi en runda typ , å sen åkte jag hem..
kom hem å åt .
sen stack jag till johansson . jasmin e 5 år å bröstberoende . -.-''

Du är skrattretade söt. :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du en player. Nya du gillar på varje bild hahaha.

2009-07-15 @ 22:43:45

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0