xD

Det finns onödiga saker, t ex att skriva detta inlägget. men eftersom jag vet att jag inte kommer ha tid för de i skolan pga kör så kanske det inte är så onödigt? hahaha jag låter så INTE smart.
iaf, idag ska alla se klart på den dåliga filmen när vi har kör.. (a) lite skönt att slippa se den! men de suger att inte va med 8c "sista" dagen innan lovet. :o
Jag är faktiskt inte så jätte trött heller, även om pappa väckte mig skit tidigt! :D han tror att jag blir piggare om han väcker mig tidigt, men ofta de stämmer? ;) HAHHA jag vet inte vad jag skriver.
idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. :)) gosa med min lillebror ? ;) haha nej skulle inte tro de. min mamma vill inte ens att vi sitter i samma soffa för att vi slåss.. haha! vi e lite galna.. :p

imorgon är de julavslutning. kommer sakna 8c. :((
på söndag fyller älskling år, grattis frida! <3

PÅ TORSDAG ÄR DET JULAFTON <33333333333

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0