vem i din klass?

har längst hår? Nathalie tror jag . :)



Har finast ögon? alla!



Är längst ? Elmer typ? xD är inte säker..



Är kortast? helené enligt tilda xD



Har störst fötter? ADAM!! jävla 46-47 >_<



Är bäst? alla vafan! det är 8c!



Är roligast i klass rummet? vi är roligast tillsammans .



Bor näsmast dig? Zara :)



Är knasig blondin? Frida! hahaha



Är smartast? Marika , Alice ? ;o



Har coolast mamma? MARIKA ! hahaha ! xD
Har coolast pappa? enligt många har jag de.. men enligt mig så är tildas låssas pappa de eftersom han är min man.. :p



Är latast? jag & sainab!
Är äldst? marcus

Har mest vinnar skalle ? Carl!



Är mest data nörd? felix!



Är mest mobilnörd?  fridorna! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är la inte lat ? ;O host

2009-12-28 @ 21:19:51
URL: http://sainabsaleban.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0