trött!

jag är trött å ska hoppa i säng snart. sitter å lyssnar på julmusik och kan inte fatta att de e julafton imorgon. det roliga är att min syrra kommer tidigt å jag kommer la sova bort hela dagen! haha! jag är sån . nej jag kommer vakna tidigt för jag ääälskar julafton + att min syrra kommer väcka mig. ni vet, jag å min syrra retar alltid varandra . ;) nej , min syster e bäst. :)) jag ska försöka göra ett långt inlägg, inte för att jag kommer orka eller så.. men ni fattar ! :D
emil sitter å snackar mä olle å några mer på skype? hör han säga olle så han är den ända jag är säker på .. om 10 min är de julafton, sjuukt mysigt. nu sitter jag å stör mig på att karl kommenterar alla svar på inlägget under *suuuck* haha! nej , men vad ska ni göra på julafton ? :) själv kommer hela familjen hit å äter. *tjocka* å sen ska vi se kalle anka. sen på kvällen ska vi öppna paket och sen drar jag till konfan. usch jag orkar verkligen inte, men jag ska fan palla mig dit! hhahaha , kommer även komma en massa bilder från dagen också bara så ni vet . vafan, jag vet inte vad jag ska blogga om så jag skriver om när jag å sainab va ute.

först kom sainab hit å vi kom på att vi skulle åka pulka, så vi skaffade fram två pulkor å bestämde oss för att åka. jag råka göra så vi flög över ett gupp och sainab gjorde så vi åkte in i några däck! hahah vi äger. sen stack vi till ginstvägen. där gick vi runt å fick blöta skor.. :(( sen stack vi till mig igen .  jag skulle lära henne spela guitar hero .. hon ägde *HOOOST* 500 poäng är la bra ?! hahah! sainab du är gryym! sen stack sainab hem och jag spelade bingolotto? hahahaha! emil den jävlen vann. nej skoja, älskar emil. måste vara snäll på julen ni vet! :) sen stack jag upp å snacka lite med john å adam. roliga pojkar.

om 5 min är de julafton. vad har ni önskat er? kommer ni få det tro ni? firar ni jul?! haha ni behöver inte svara på dom frågorna. har inget att göra bara. nej nu ska jag sluta blogga, får se om jag bloggar imorgon. julafton är som sagt en dag man firar med sin familj och sina vänner. tror inte det blir så mycket dator då.. men jag å mina syskon ska LÄTT spela GH. jag äger dom iår igen. jag kör på hard/expert och alla andra på medium.. de suger. >_< hahaha!

men ha en riktigt rolig julafton allihopa! GOD JUL! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

BIIIIIIIINGOOOOO??! ;O are U crazzy women ?

2009-12-24 @ 14:06:16
URL: http://sainabsaleban.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0