trött och glad tina mår bra .

först va det bara vi tjejer i klassen som hade lektion. killarna var på ungdomsmottagningen. vi tjejer satt å skrev massa roliga frågor! jag antar att vi drev på vissa av dom.. haha! sen var de dags för oss att åka till ungdomsmottagningen. super kul att alla åkte buss tsm! haha! sen när vi kom dit fick vi sätta oss i ett rum. vissa tog på kondomer på dildos. haha! nej nu ska jag inte prata om vad vi gjorde där för det är la inte så intressant att höra? ;) sen gick vi runt på stan. träffa min mamma! tihihihi! det va trevligt. sen på bussen åkte robin med oss. jag fick 10 kr för att erik vann idol! wohoooo!! sen hade jag tyska. såg på film hela lektionen. det va tråkigt. haha! nej men jag somnade nästan. sen efter de hade vi no? vi spelade spel. jag gjorde en hund som hette sainab och adam gjorde en hund som hette prat. jag lovar, det spelet ÄGDE! hahah. handlade typ om diabetes så skulle man ta hand om hunden. sött . det roligaste va när adams hund dog för han fatta inte vad som hände! haha! sen efter skolan hade jag följde med danne hem. han fick min 10:a för jag va skylldig honom 20 kr! hahah! kul va? nu sitter jag i soffan och har min katt vid fötterna. kollar lite på tv också.. menmen.. 3 dagar kvar i skolan, 9 dagar kvar till julafton. LÄNGTAR!

bilder på mig å mamii från i sommras.




Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0