Tror aldrig jag gjort denna i bloggen.. <.<

jag heter: Martina xD

jag bor: skogstorp 8D

mitt telefonnummer: 58.....

mitt mobilnummer: 0703158796 , HEHEH .

min mejladress: [email protected]

födelsedag: 21 mars , ballt va? xD

stjärntecken: vädur, precis som min far.

hårfärg: bruuuunt .

ögonfärg: gröngula.. >_<

mina bästa egenskaper: allt? :S HAHAHA nej men venne <.<

jag är bra på: att ta bilder på frida som hon inte vet om (a)

men sämre på: typ allt ? xD

jag tycker bäst om att: sitta hemma utan läxor! :D

men hatar att: göra läxor. 8'D

favoritartist: tro det eller ej men..... jag vet inte.

favoritbok: twilight-böckerna

favoritfilm: men kolla svaret över.

favoritmat: vetinte :s

detta gör min superglad: när jag å frida har lite smått damp. HAHA

min dröm: :$ haha.

min drömsemester: ehm.. typ.. vetinte.. :s haha fan va mkt jag vet. xD

det mest galna jag har gjort: fråga frida.. xD

dröm kille/tjej: kevin (a) hahahah! :p


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0