skypemys!

har suttit vid skype typ hela dagen. jag som skulle plugga.. (y) ajja.. de blir la G om jag har tur. jag är sjukt trött också. ovanligt? nej . men imorgon är de lucia tåg .. uuh ! jag har inte tid med sånt! ska lägga mig om typ en halvtimme-timme för jag e CP trött. hhahaa! varm också .
men ajja.. tror jag ska lägga ut lite minnen bilder..


7c hihi så söta alla va


8c, attorp 2009.

'
mina babes på konfa lägret!


lite pinsamt men ah .


haahahah någon gång i 7an.. xD


HAHAHAHa jag å peter .


HAHA usch.. men ah.. HAHAHA jag dör.


albin på en tyska lektion i 7an.


kärnkraft i 7an! ballast i stan = linnea tilda kalle oscar å jag.


från i sommras när vi hitta en kundvagn!


mitt å karls vattenkrig 2008.

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

va söt 0.0 du liten! ååååååååååååååh! va liten :D

2009-12-08 @ 21:14:00
URL: http://robbii.blogg.se/
Postat av: Marika!!

Men guuuud va gullig Albin va där!!

Du måste hjälpa mig med min blogg;)

Puss <33


Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0