sista dagen 2009.

GUD! 2009 har verkligen varit ett skit bra år! Tror aldrig jag har saknat en sommar så mycket om jag saknar sommaren 2009. Får försöka göra 2010 lika bra fast det är nog ganska svårt..
vet ni vad jag å tilda gjorde i sommras?? haha folk kanske inte har följt min blogg så länge, så jag kan la berätta!
det började med att vi började vara med coffe john robin tom martin olle oscar kalle adam och alla andra roliga killar. så typ sov jag tilda å john över hos coffe en dag å jag antar de va då de började! haha! vi va i glommen varje dag. cyklade dit (duktiga som vi va) varje dag. va på stranden. en dag sov jag tom olle john och kalle hos tilda. det var nog den roligaste dagen av alla på hela sommarlovet! synd att jag inte tog så många bilder i sommras! haha! men alla folk är sjukt saknade. :)
men 2009 har verkligen varit toppen!

men tyvärr måste man ju säga hejdå 2009! haha!

HEJ 2010!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0