sainab gästbloggar! :'DD

Whatzzup tinas kra läsre ! ellä sa jag precis kära , Fuck U hehe nä men jag är snäll stor flicka .
Jag och tina åkte puuulka ! erkään kkuuwl ? nä men jag har märkt en sak det är bara kul att blogga på  sin egen blogg men ja jag är juh snäll som jag sa .  Juuuste  guess what ? Jag älskar feta killar så alla ni som tränar  till 6-pack ellä vad  stoooop ! lix hur sexgt är det inte med öl mage . RAUUUWWR det är sånt jag tänder på ialfall .  Mn nu så ska jag komma till saken .  Tycker ni att martina sa börja provocera  elläer bara vah som hon äär  ? För är det inte tråkigt ockey jag kan lix också vara seriös jag är faktikst det just nu . Och personligen så tycker jag att dt är kul att provocera och låta smart för det gör jag väll ?


Ajaj Puus puss på  bloggen

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG vad smart hon tjejen är ;O

2009-12-24 @ 14:05:03
URL: http://sainabsaleban.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0