så jävla glad!

gud vilken bra julfton det har varit! först vakna jag skit tidigt och då va de bara mamma som va vaken. jag åt frukost *va typ död för jag inte kunde somna för en viss person i rummet bredvid SNARKADE som en gris.* sen kom iaf alla mina storasyskon. vi åt , målade elmas naglar, såg på film , såg på kalle anka, byte julklappar och massa mer. men det vi gjorde nästan hela tiden va att spela band hero! när min syrra spelar trummor å jag gitarr är vi oslagbara. 8D haha! underbart kul va de. jag å min syster är mer lika varandra än jag trott. :o sen åkte dom hem. :( johanna martin elma melvin å neo skulle öppna paket hemma iår eftersom dom har en ny familjemedlem, sara skulle till sin pappa (alla har fattat att vi bara har samma mamma???) å tobias å frida skulle till fridas föräldrar. sen spelade jag å pappa lite. han gjorde så vi åkte ut hela tiden! hahaha noob. xD sen öppnade vi paket. jag är SKIIIIT nöjd. sen blir de konfa inatt, och t o m de ska bli kul! jag är positiv när jag e glad! :D

GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0