rubrik ?

dålig på de där med rubriker.. iaf, pappa slutar fyra och när han kommer hem ska jag bokstavligen tvinga honom att åka till fynda med mig. imorgon ska jag stå och laga massa mat med mamma! haha visste ni att jag är grym på att laga mat? 8D haha inte så seriös precis... men jag kan tycka att det är kul ibland. hmm.. idag har jag suttit och stickat massa till en sak som ska vara klar innan julafton. dags att skynda sig lite kanske.. kommer nog sitta med det hela kvällen! haha! på fynda ska jag även hitta saker till martin å frida (läskigt att mina syskons sambos heter samma saker som mina bästavänner..) ! får iaf mer pengar imorgon så det spelar ingen roll! visst e jag positiv?! :D hatar folk som klagar på allt. haha, jag gör också det ibland men ni fattar. idag är de exakt 3 månader kvar till min födelsedag. erkänn roligt ?! nej inte precis . har aldrig något att önska mig så jag säger alltid pengar , men eftersom mina syskon ALDRIG vill ge mig pengar så köper dom lite andra söta saker. jag fick ju ett presentkort på att pierca naveln iår ! bästa födelsedagspresenten av alla. om det är någon av er som sla pierca naveln/näsan så ska ni veta att det inte gör ont. kommer ihåg när jag skulle ta i näsan och jag inte fick för pappa men för mamma och jag mamma å jojo åkte in till stan och piercade mig. kändes som att ta hål i örat.. kommer inte ihåg det så bra , det va ju faktiskt 2008 jag gjorde det. ;) men jag hade tjatat om den piercingen i 4 månader, och mina syskon hade fått när dom va 13, å om dom fick skulle jag också få! naveln va inte lika jobbig att tjata till sig. så länge man hade mamma på sin sida så skulle jag ha den. å mina syskon e bäst. å det gjorde la inte heller så ont.. klart det kändes, men ont? njae.. :p nu vet jag inte vad jag skriver om.. hahah! 3 dagar kvar till julafton . fan va mysigt! men sjukt stressigt. vad brukar ni göra dagarna före julafton? själv brukar jag la mest hjälpa mamma å pappa antar jag.. på julafton sitter jag å emil å leker med melvin å elma , har ju även neo detta året ! nu ska jag sluta skriva och gå ner och vänta på pappa dom kommer när som helst. om han inte är ovanligt seg idag.. haha! ha en bra måndag sötisar.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0