perfekt dag med perfekt flicka .

först kom frida å hennes föräldrar å hämta mig. vi snackade och skrattade ! mycket trevligt! :)) sen kom vi fram å gick in på liseberg. jag å frida åkte lite. när vi skulle äta tyckte frida att vi skulle sitta på marken (HAHAHA) så de gjorde vi som två jävla uteliggare. men fan va kul de va. xD sen skickade vi en 5:a till varandra på ett hjul . ;) roligt , jaja! :D vi träffa även fb tilda anton å jonas tror jag de va.. xD trevligt! :D sen på vägen hem snackade vi om skolan och praoplats. blir nog så att vi praoar en vecka hos mamma (SCA) och en vecka hos pernilla (dagis) .. :) kul ska de bli. men nu ska jag sluta skriva å låta bilderna prata..



ni är toppen!


frida borg gör jordens ballaste pose .


alltid lika snygga. vilka speglar det än är.


snyggingar på liseberg.


finner inga ord..

3
friiidaaa, jjaagg äällsskaaarr ddiiigg


biffar. hahaha! stekta och brända!


naturlig bild . :p


vi vann några såna också... hehe! (a)


myspys.


FINT!

juste, jag å frida spelade GH i spelhuset, jag lovar! alla tyckte vi ägde. haha . frida valde en dålig låt, men ah.. 8D
å erik, ALLA BILDERNA ÄR OREDIGERADE!

hejdå! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0