;o

Under 2009 har du:

Druckit alkohol? - Ja .

Rökt? - ja, men gillar det INTE .

Rökt vattenpipa? - nej.. :p

Fått ett sugmärke? - ;o

Gjort ett sugmärke? - ja 8D

Har haft oskyddat sex? det vet din mamma . :))

Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Nej <.<

Gjort något dumt? - Ja ;o

Gjort något som du ångrar? - Ja!!

Strulat med ditt ex? - nepp

Sagt nej till sex? - hmm.. aa :o

Fixat dig i timmar? - aa 8D

Gråtit inför mer än 10 personer? - hm.. nej .

Smygit ut? - Neej .. jag går ut om jag vill gå ut, varför smita ?

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? -  hmm.. tror inte de O_O

Sovit brevid någon av samma kön? - aa

Sovit brevid någon av motsatt kön? - aa

Lekt med någons känslor? - inte med mening

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som hellst för den? - självklart

Gråtit dig till sömns? - nej

Gråtit framför någon du älskar? - har jag säkert

Har haft sex ute i skogen? - nej

Kysst en tjej? - pussat ?

Vaknat av att du gråter? - nej . :o

Skrikit ord som hora och slampa till någon - haha, inte seriöst.. xD

Slagit någon på skoj? - Jaa :D

Blivit slagen på skoj? - Jaa :D

Lärt känna över 10 stycken nya människor - hmm.. aa :o BALLLLLLLT !

Gått bakom ryggen på någon? - nej <.<

Varit på sol semester? - Nej :((

Badat i havet? - Jaa :D:D:D

Har haft snöbollskrig? - ja , ska ha de med pappa sen också . 8D

Sett en hel fotbollsmatch? - Jaa :)

Inte sovit på en hel natt? - tro mig, jag somnar även om det tar väääldigt lång tid innan jag gör de

Varit på sjukhuset? - japp . många gånger (a)

Sovit i över 12 timmar? - nej . xD

Sett en film mer än 10 ggr? -  twilight , 22 :))

Tagit någon på röven? - jag tar alla på röven!

Lärt känna någon via internet? - ERIIIIIC :D

Velat dö? - venne . är inte sån . xD

Fått ett IG? - nepp :D

Åkt buss i över 10 timmar -  nej

Varit ute en hel natt -  Nej , om man inte räknar med camping..

Blivit tagen av polisen - nej :o

Skällt ut en lärare - aa 24/7 8D hahaha!

Svikit en vän -  hoppas jag inte ?

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0