O-N-Ö-D-I-G-T-!

Idag va jag på lucia , det gick fort .. men de va fint där! massa ljus . :)) sen när jag kom hem blev de dator. snacka mä kevin kevin å karl. jag spela även urt med karl å martin. det gick ju bra.. xD spelade även mä karl martin å felix senare. jag å felix ägde! HHAHAH! felix har snygg tröja bara så alla vet.
hmm.. vad ska jag skriva mer.. 1 vecka med älskligen. mummmss ! kevin <3.

i skolan är alla prov slut. så jävla skönt! jag hade inte orkat med mer. imorgon ska dom sätta betyg på alla. nervösa? inte jag. får typ G i allt. >_< haha! aja, bättre än IG. klockan springer iväg känner jag. jag måste sova snart om jag ska orka upp imorgon. annars tycker jag synd om min mamma som får tvinga upp mig. haha, idag fick pappa göra de jobbet. det gick ju sådär..

hmm.. på fredag har emil innebandy match mot fbg. gissa vilka jag tror vinner? glommen såklart! min pappa som tränare, kan de bli bättre ?! hahahaha ! nej men , ajja.. :p lycka till iaf ! :))

ni glömmer la inte kolla sainabs blogg? det är fan den roligaste bloggen jag läst. lägg märke till alla stavfel! mumms på dom! http://sainabsaleban.blogg.se/ pspsps, hennes hiss/diss ÄGER!!

godnatt!



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0