New Moon

Den är grymt bra. Nej, bra är den inte.. den är så mkt mer! jag å karl satt å grät! HAHAHA! emma tyckte att vi va töntiga.. :(( jag e jätte stolt över karl för han gjorde en sak. TIHIHIHIHIHIHIIH! :D men iaf, jag ska inte avslöja något i filmen för jag vet att några som läser min blogg inte har sätt den. men tack emma karl mirre mia sara å dom 2 andra jag inte vet namnet på . :$ HEHE ! jag e bara lite ball.




imorgon ska älsklingen frida sova här. :D å krille dårå.. >_< menmen , jag TROR jag överlever om jag slipper vara nära honom eftersom han irreterar mig ganska mkt nu för tiden.. :p




vem tror ni går vidare i idol ? jag tror faktiskt erik å tove går vidare. :))
dom e ju faktiskt bäst. ;)

Kommentarer
Postat av: Robin (A)

calle ;)

2009-12-05 @ 11:18:47
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0